Z gastronomie k módě a zpět

Jsem moc ráda, že čtete můj první úvodní článek tohoto nového blogu, který jsem se rozhodla znovu rozjet z ohlasů mých přátel. Někdo mě už možná znáte a to z zcela jiné branže, kterou byla móda. Věnovala jsem se módě a psala blog, později jsem psala o životě a potom jsem se konečně zamilovala po letech strávených ve školních lavicích do gastronomie! Design, kvalita a kus mé práce je to, co mě naplňuje. Konkrétně jsem zakotvila u sladkého, o které jsem se začala zajímat více již před skoro rokem. Když ale sáhnu do hloubky, moje maminka peče skvěle a také jí vždy záleželo na kvalitě potravin, takže je jasné odkud to mám. Nyní si jí začínám říkat o recepty, nedávno jsem dostala první recept na perník, který byl od její maminky, ten moment kdy mi poslala recept esemes zprávou ve mě trochu vyhrkl, člověk si občas neuvědomuje jakou mají některé věci hloubku a o co jsem přicházela…

Do Anglie jsem odjížděla s plány se svou značkou oblečení TerČ Styl, jenže jsem začala pracovat v restauraci, do které jsem ještě dojížděla vlakem, takže mi to bralo mnoho času, také jsem se zabydlovala v nové zemi, kde mi bylo cizí úplně všechno.

Poté přišel zvrat, kdy jsem se vrátila do Anglie zpět po týdnu prázdnin v Čechách, tehdy mě moc hezky přivítala moje spolubydlící, možná jí to přišlo normální ale z mé strany to bylo zcela jiné. Já se najednou cítila, že už zde nejsem cizí a ještě ten den jsme spolu poprvé pekly.fullsizerender-2Obě jsme milovaly kvalitní potraviny, takže jsme spolu občas nakupovaly, také mě obohatila o plno nových vědomostí a nafotila můj první dort, který vidíte v úvodní fotografii. Za co jí touto cestou ještě jednou moc děkuji!

Později jsem začala nákupem všech možných forem a náčiní, čtením knih, návštěvami podniků, cestováním a psaním svého gastro deníčku.FullSizeRender-3.jpg A právě na tom všem bych chtěla postavit tento blog. Nechci aby to bylo jednotvárné. Mám v plánu se vrátit trochu do minulosti a přidat několik momentů z Anglie, které stojí za zmínění.

Značka TerČ Styl je se mnou tak sžité a zároveň je tak multifunkční, že mě bude provázet i mou novou cestou…

Upekla jsem velké množství dezertů bez použití receptu, vždy jsem něco splácala dohromady, nemělo to myšlenku, nápad, byla to spíš hra. Každopádně vznikly tři “snad” skvělé recepty.

fullsizerender-4

fullsizerender-5

img_3982

Až po návratu do ČR jsem začala péct známé věci s tím, že na první pokus jsem vždy změnila nějaké suroviny a odstartovala výrobu jednotlivých dortů a koláčů, které mají před sebou cestu k dokonalosti.

Možná vás nyní napadá otázka, jaký je můj záměr, cíl. Přesto, že to stále měním, jsem si nyní jistá, že vím co chci a to splnit si svůj dětský sen a otevřít si svou mini kavárnu, k té je ale ještě dlouhá cesta. Každopádně poznávám zajímavé lidi, místa, suroviny, zážitky a proto bych se s vámi o ně chtěla touto cestou (takového gastro blogu) podělit.

Napsat komentář